Zákonné informace

Společnost GOLEM FINANCE s.r.o. je samostatným zprostředkovatelem spotřebitelských úvěrů a poskytuje doporučení podle § 3 odst. 1 písm. b) bodu 3 zákona 257 / 2016 Sb. o spotřebitelském úvěru. Naše oprávnění k činnosti samostatného zprostředkovatele si můžete ověřit v registru České národní banky.

Společnost GOLEM FINANCE s.r.o. a její vázaní zástupci, zaměstnanci vázaných zástupců a zaměstnanci společnosti GOLEM FINANCE s.r.o. se nezabývají poskytováním rady podle § 85 zákona 257 / 2016 Sb. o spotřebitelském úvěru. Poskytování našich služeb nevážeme na poskytnutí dalších doplňkových služeb.
Službu zprostředkování úvěru poskytujeme klientovi zdarma, odměnu inkasujeme od poskytovatele spotřebitelského úvěru. Výše odměny za zprostředkování Vašeho úvěru bude uvedena v konkrétní předsmluvní informaci. Výši odměny za zprostředkování spotřebitelského úvěru na bydlení od jednotlivých poskytovatelů, jejichž úvěry zprostředkováváme, vám sdělíme na vyžádání.

Stížnost na postup GOLEM FINANCE s.r.o. či našeho vázaného zástupce nám můžete sdělit jakýmkoliv způsobem (poštou, telefonicky, mailem). Pokud nebudete spokojen s interním vyřízením stížnosti, můžete zdarma podat návrh na mimosoudní řešení sporu u finančního arbitra – www.finarbitr.cz. Dohledovým orgánem pro oblast poskytování a zprostředkování spotřebitelského úvěru je Česká národní banka.

Nejste spokojeni se službami – podání stížnosti

Pokud nejste spokojen se službou naší společnosti, například se Vám nelíbí postup konkrétního hypotečního makléře, budeme rádi, pokud nás na takový případ upozorníte. Za Vaše připomínky k naší činnosti jsme vděčni, protože nám pomáhají zlepšit naše služby pro Vás. 

Vaše připomínky či stížnost nám, prosím zašlete písemně přímo na centrálu GOLEM FINANCE s.r.o., Administrativní centrum BEKO, Jeremenkova 88, 140 00 Praha 4, nebo elektronicky e-mailem na golem@golemfinance.cz. 

Ve Vaší stížnosti prosím uveďte Vaše kontaktní údaje, abychom předešli záměně s jiným klientem.

Přijetí Vaší stížnosti Vám obratem potvrdíme. 

Na centrále posoudí Vaši stížnost osoby, které zodpovídají za dodržování compliance pravidel v naší společnosti. Je možné, že Vás ještě budeme kontaktovat a požádáme vás o upřesnění některých skutečností, abychom měli opravdu všechny informace. Pokud to bude pro posouzení nutné, dotážeme se na stanovisko příslušné osoby, které se výhrada na její postup či stížnost týká a budeme ji informovat o obsahu odpovědi. Pokud by se stížnost týkala i postupu konkrétní banky či stavební spořitelny, požádáme je také o vyjádření. 

Podání stížnosti je pro Vás zcela zdarma, náklady nese Golem finance. 

O vyřízení stížnosti Vás budeme neprodleně informovat, v odpovědi Vám dáme náš pohled na veškeré body Vaší stížnosti. Vaši stížnost se budeme vždy snažit vyřídit co nejdříve, nejpozději do 30 dnů. Pokud by bylo pro posouzení stížnosti nutná delší doba, budeme Vás informovat o důvodech a předpokládaném čase vyřízení Vaší stížnosti. 

Pokud nebudete souhlasit s řešením Vaší stížnosti naší společností, můžete se zdarma obrátit na nezávislé instituce: 

  • Finančního arbitra České republiky s návrhem na bezplatné mimosoudní řešení sporu. Adresa Finančního arbitra je Legerova 69/1581, 110 00 Praha 1, Tel.: +420 257 042 070, finarbitr.cz.
  • Svou stížnost nebo jinou výhradu na náš postup můžete také zaslat dohledu České národní banky. Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, tel: +420 224 414 359, Fax: +420 224 412 261, e-mail: spotrebitel@cnb.cz. ČNB nerozhoduje o předmětu sporu. Posuzuje pouze, jestli byly dodrženy právní předpisy, na které dohlíží.

Máte stížnost? Napište nám.